Doel stichting SOBP:

Welkom bij stichting SOBP. Ons doel en missie is het bevorderen van bewuste en verantwoorde paardenfokkerij. Wij streven ernaar paardenfokkers te ondersteunen en aan te moedigen om op hoogwaardige wijze te fokken, met het welzijn van zowel het paard als de betrokkenen als prioriteit.

Onze activiteiten:

• Fokpremies: Wij erkennen en belonen uitmuntende fokpraktijken door middel van fokpremies.

• Voorlichting: Wij bieden waardevol voorlichtingsmateriaal om kennis en bewustzijn te vergroten binnen de sector.

• Evenementen: Onze voorlichtingsbijeenkomsten en -dagen bieden een platform voor fokkers om elkaar te ontmoeten en ervaringen te delen.

• FinanciĆ«le Ondersteuning: Indien mogelijk bieden wij financiĆ«le ondersteuning aan fokkers die aan onze criteria voldoen.

• Bemiddeling: Wij faciliteren bij de verkoop en aankoop van paarden en pony's, met een focus op gezonde en verantwoorde handelspraktijken.

• Advies: Onze deskundige adviseurs staan klaar om fokkers te begeleiden en te adviseren op verschillende aspecten binnen de paarden- en ponyfokkerij.

Wil je meer te weten komen over onze activiteiten en hoe je kunt bijdragen? Neem gerust contact met ons op!

ANBI - STATUS

De ANBI status is aangevraagd. Zodra het erkenningspaspoort beschikbaar is zal het er op worden geplaatst.